Tuesday, August 19, 2014

《抢食世界》

有感而发,想写首摇滚曲风嘅粤语歌,歌名叫<抢食世界>。

<抢食世界>

佢讲佢自己有几好
佢讲边个唔够好
佢话边个边个果个果个
佢话其实搵佢先至最理想

我唔撚知道到底边个先至最撚 chok
我净係听到唔好俾边个边个
you help me, i help you
俾咗果个果个 先至顺顺利利
我想企个中立
我想双方係赢家
抢食世界边有咁顺滩
我帮衬边个边个
果个果个话我唔够醒水
i help you, you help me
其实钱先至係你嘅最亲
i help you, you help me
Money 比你老母仲要 sweetie

No comments:

Post a Comment