Tuesday, January 13, 2015

《喜欢你》


“细雨带风湿透黄昏的街道
抹去雨水双眼无故的仰望”
~Beyond 的 <喜欢你>

最近朋友打了个电话来顺道问说
最近脸书怎么没状态?
好像在催稿似的。
我说就没灵感呀。
他一半投诉一半却很给脸
(就值得share我写的东西来讲算是给脸)
的说不能share,不能comment。
(erm...share是不能的,comment应该还是能的)
由于copy right reserved和有时有一些敏感政治不正确课题,
只供这里已加的朋友欣赏而已,
诸多不便敬请原谅。

<喜欢你> by 张锦元
“丝丝小雨 打在我心上
站在冷冷的街角
找到一个想你的角落
这样的温度适合保存挂念
猫在街道上追逐
追逐着彼此的倾慕
.....”

交住一半稿先,
有灵感同埋心情写嘢再提供大家一些文章睇睇。
有人话靠灵感创作嘅人係艺术家,
唔靠任何嘢都可以创作嘅人叫做专业家,
我又无收稿费,
我又两边都唔teh唔吊,
大家唯有唔监唔芥嘅等下囖。

No comments:

Post a Comment