Monday, October 27, 2014

《Krabi》

风凉水冷

Kampung 鸡都有。

靓仔,係未有 d 似韩星李什么浩,张什么健呢?骑上机车,我就希望气势才气似罗伦索或者佩多罗沙。揾韩星嚟影相就得 j,骑机车好可能会炒车伽。
再高少少就做咗机车代言人伽我。

黄昏的景色都几靓

Bar 旁的海滩景观

Pasar malam 竟然都有 live band. 虽然唔知佢地响度唱么(泰语),但係听下听下又可以填下词嘅喔:
I see you 在 kao-zai
You said I am 好 long lei
Sawadeeka 唔知在唱唛
Kap kap kap 真係好 sap zai.
Krabi town 嘅 pasar malam.

哩度都几多洋人伽,同一架 tuk tuk 车问佢地来自边度?finland.
同一张台食嘢嘅又问佢来自边度?Denmark.
虽然同样白皮肤但係分唔出来自边个国家。坐响同一张台嘅两个白皮肤,讲下讲下竟然反台打架都唔奇怪,一个来自俄罗斯,一个来自美国。
图中个短发洋妞来自边度?我谂我古唔到。


Ao Nang seafront walking street. 距离 krabi town 大约 15 km

泰国嘅鸡好靓,连“公”嘅都美得醉人,绝对摆得上台面。

出发去游岛。

哇佬... 开正我个范。

Tup island 的“背面”,前部有太多人,这里较多石礁,许多人没穿鞋子不敢进来,反而有种清静之美。

鱼係几多下,不过哩度嘅珊瑚好唔掂,同 Redang 或 Tioman 无得嚟。

我知我几靓仔下,不过靓仔唔一定帮人影相都靓嘅。哩条来自印度嘅大兄係都叫我帮佢影相,佢老婆帮佢影嘅基本上都同一个角度,多我哩两张相唔多,仲叫我 email 埋俾佢,又 FB 又承。

阳具崇拜。拿阳具嚟当神咁拜。好耐以前嘅土人(未信仰宗教前)相信阳具代表力量、有征服力。你谂住好惊讶嘅奇怪?但係现代又进化几多?现代係未〈银纸崇拜〉?

朋友烤面包烤成这样。hotel 工作人员抗议说不能烤这种面包。有它在桌面上多了几分滑稽。

No comments:

Post a Comment