Saturday, December 6, 2014

《一》

i love AGA..... 嘅哩首歌,
剧场版改一改车站故事,
应该都仲不错。

剧场版(Edited by 张锦元)
第一段:
有人话世界其实好细,
我遇过妳一次。
我话世界好大,
因为我仅遇见过妳一次,
车站的人熙熙攘攘,
当我踏上月台,
离开哩个车站嘅时候,
缘份在我身后嘅反方向。


第二段:
留住张车飞,
印有日期地点,
下次再碰着好有个认证。
好多嘅时候,
是否人群里隔住我哋,
而我哋的脸朝向各一方?

第三段:
雨点驱散咗一D人潮,
遇见变得容易,
我赶住上车,
妳赶住踏下月台,
当列车关上门嘅时候,
缘份仿似有D不知所措。

No comments:

Post a Comment